sobota, 24 grudnia 2016

Każdy musi odejść. Taka jest kolej rzeczy

Dawno mnie tu nie było.

Nikt nie lubi robić rzeczy, które nie sprawiają mu radości, prawda? Mi prowadzenie tego bloga przestało sprawiać przyjemność.

Przepraszam.

Wiem, że jest tu sporo niedokończonych opowiadań, ale... nie chcę tego ciągnąć, zaśmiecać bloggera porzuconym blogiem.

Naprawdę przepraszam.

Jeśli macie mnie gdzieś jeszcze znaleźć, to na wattpadzie, jako IrethTinuviel. Może kiedyś zacznę tam tworzyć?

Każdy musi odejść. Taka jest kolej rzeczy.




Jestem wam wdzięczna za każdy komentarz, wyświetlenie, obserwację. To było dla mnie naprawdę ważne. Byłam szczęśliwa, móc dla was tworzyć.

Blogi zostaną usunięte ostatniego dnia grudnia 2016 roku

Mam nadzieję, że będziecie szczęśliwi


Sayounara, minna

5 komentarzy

  1. Ty.
    Ty zła.
    Ty.
    Ok, rozumiem cię. Ale proszę, nie porzucaj mnie ;-;. Wszyscy mnie porzucają na bloggerze.
    Rozumiem cię doskonale. Ja też mam ostatnio kryzys z tworzeniem mojego opowiadania, ale wiąże się on z moją obniżoną samooceną pisarską i kuratorem... ale mam zamiar wznowić działalność, stworzyć coś nowego/innego.
    Rozumiem cię, a jednak jest mi strasznie przykro. Mam nadzieję że kiedyś wznowisz działalność. Daj mi wtedy znać na czwórce czy coś. Albo napisz na wattpadzie (mój nick -> O-k-e-j). Coś tam jest, ale nie czytaj, bo jest beznadziejne XD.
    No nie wiem, co powiedzieć. Po części się tego spodziewałam, bo dość dawno cię nie było, ale jednak...
    CZUJĘ SIĘ ZDRADZONA.
    TY.
    TY ZŁA.
    W KAŻDYM RAZIE WESOŁYCH ŚWIĄT I ZAJEBISTEGO NOWEGO ROKU, SZCZĘŚCIA, ZDROWIA, BYŚ ZNALAZŁA TO, CO CI BĘDZIE SPRAWIAĆ RADOŚĆ XD.
    Dopiero teraz zorientowałam się, że caps lock był.
    Okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że zawiodłam T^T
      Chcę uporządkować moje życie, więc uporządkuję też sprawę z czytanymi przeze mnie blogami. Chcę nadrobić te lubiane przeze mnie, więc na pewno odwiedzę także twój ^^

      Chyba znalazłam, ale jest to nieosiągalne...

      Usuń
    2. Cóż, z tym nadrabianiem mojego bloga, to dużo mieć nie będziesz, bo sama ostatnio mało piszę i mam całkowoty brak weny XD.
      Okej

      Usuń
  2. Ech, mam chociaż nadzieję, że uważasz to, co robisz, za słuszne. Ostatnio wszyscy kończą blogi, a ja powoli zastanawiam się, czy nie zakończyć swojego ;_; Ale Gra Losu była taka dobra, dla mnie lepsza niż Gra o Tron. Tajemnicza, wciągająca i pomysłowa. Pamiętam, jak prawie dwanaście miesięcy temu wchodziłam tutaj i komentowałam post noworoczny z nadzieją, że 2016 będzie dobry. Jak się okazuje totalnie się myliłam, co do wszystkiego właściwie.
    Bloga nie ma, konfy nie ma ;_; I co ja teraz mam zrobić, hę?
    W każdym razie mocno spóźnione wesołych świąt, dużo Yato i oby ten rok był dla Ciebie lepszy niż wszystkie poprzednie, Ireth.
    Wróć czasami do blogosfery. Albo Wattpadosfery, jak tam wolisz.
    Mam prośbę, życzenie, cokolwiek, nie wiem, czy jest do spełnienia: Mogłabyś nie usuwać Skrzydła Kruka, proszę? Jest tutaj dla mnie zbyt dużo inspiracji i chyba nawet nie wiesz jak bardzo ten blog mi się przysłużył i że głównie dzięki przemyśleniom z nim i Twoim postom, ulubieńcom i całej reszcie jakoś trzymam się w kupie i nie tracę wiary w ludzi.
    Kurde, teraz to mi przykro.
    Trzymaj się, Ireth.
    Hentai x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, nie usunę ^^ na wattpadzie... Może kiedyś coś stworzę. Jakby co, to mogę podsyłać ci próbki opowiadań :)
      Mówisz jakbym miała się wyprowadzić na środek Afryki ;) moje myślenie się zachowa, będę pisać do ciebie listy... takie nasze prywatne skrzydło ^^
      Ireth

      Usuń

© Halucynowaa | WS | X X X